Samstag, 23. März 2019

کفسابی و سنگسابی

کفسابی ساختمان به چه معناست؟

شاید از نامش مشخص باشد که به چه معناست اما این معنا را به صورت کامل برای افراد باز خواهیم کرد. کفسابی به این معنا می باشد، که شما کف محیط ساختمان خود را سابیده و صیقل دهید. کفسابی ساختمان می تواند در هر محیطی مانند محیط های کاری، اداری، مسکونی و … صورت گیرد. این موضوع در ترمیم کف ساختمان بسیار مورد توجه بوده است و افراد زیادی از آن برای زیبا سازی و مرمت خانه های خود استفاده می کنند. در کل می توان گفت کفسابی ساختمان به این معناست که افراد لایه های مرده و زشت کف ساختمان خود را برداشته و با یک صیقل آن را زیبا نمایند. این فعالیت زوایای مختلفی دارد که در ادامه بررسی می شود.

کفسابی ساختمان در چه محیط هایی بیشتر صورت می گیرد؟

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید، که کفسابی ساختمان را در چه محیط هایی می توان صورت داد و یا در کل این عملیات برای چه مکان های مورد نیاز می باشد؟ همانطور که در متون بالا به این موضوع اشاره شد، کفسابی یک ساختمان در بسیاری از محیط ها صورت می گیرد. این محیط می تواند اداری، مسکونی و یا هرجایی دیگر باشد. کفسابی در تهران و شهرستان های اطراف بیشتر در ساختمان های مسکونی و اداری انجام می شود. اما این کار بیشتر در محیط هایی که رفت و آمد در آن بالا می باشد، استفاده می شود. به طور مثال کف محیط یک اداره نسبت به کف محیط یک خانه نیاز بیشتری به ساب زنی دارد؛ زیرا رفت و آمد در این محیط ها بالا می باشد و فرسایش سنگ و یا هرجنس دیگری که در این محیط استفاده می شود ،بالا می رود. در کل می توان گفت کفسابی ساختمان بیشتر در محیط هایی که رفت و آمد بالایی دارد بسیار مهم می باشد.

خدمات کفسابی و سنگسابی

چه سنگ هایی را می شود کفسابی کرد؟

یکی از مهمترین موضوعاتی که در کفسابی ساختمان است، این است که کف آن ساختمان از چه جنسی باشد. دو جنسی که در کفسابی بسیار مورد توجه می باشند، سنگ و پارکت های چوبی هستند. این دو به دلیل ضخامت بالایی که دارند، به راحتی می توان آن ها را مورد سایش قرار داد و جلوه ای زیباتر به آن ها بخشید. لازم به ذکر است جنس های دیگر را نیز می توان مورد سایش قرار داد. اما از مهمترین آن ها همین دو مورد می باشند. شما می توانید وارد سایت کفسابی لوکس شده و برای کف سابی و سنگ سابی در با ما تماس بگیرید

کفسابی سطوح سنگی

در متن بالا به این نکته اشاره شد، که کفسابی ساختمان در دو جنس چوبی و سنگی بیشتر مورد توجه می باشند. اما اشاره به این موضوع الزامی است که سطوح سنگی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و حدود 80 درصد از کف ساختمان ها با سنگ های مختلفی پردازش شده اند. کفسابی سطوح سنگی به این صورت است که لایه هایی که از سنگ دچار کثیفی و یا خرابی شده اند، برداشته می شوند و این محیط ها زیبایی بیشتری را کسب می کنند. در کفسابی ساختمان هایی که کفشان سنگی می باشد، دستگاه های بیشماری با توجه به نوع سنگی که در آن محیط استفاده شده است، مورد بهره وری قرار می گیرند.

چه موقع باید ساب زنی سنگ انجام شود؟

همان طور که از نام آن بر می آید کفسابی به عملیات سابیدن کف زمین گفته می شود. البته در مواقع خاصی باید عملیات کفسابی صورت گیرد، برای مثال وقتی که سطح یک سنگ و موزاییک تراز نباشد ،برای هم ترازی سطوح، قسمت بلندی سطح سابیده می شود. یا در مواردی ممکن است کف کارخانه ها یا مراکز صنعتی کثیف و سیاه شود که با روش های عادی نتوان آن را از بین برد در این حالت نیز از کفسابی استفاده می کنیم. شما می توانید برای استعلام قیمت سنگسابی و کفسابی با مشاوران با در تماس باشید.

گاهی نیز ممکن است در هنگام تأسیس یک ساختمان مواد و مصالح در لابه لای سنگ ها و موزاییک باقی بمانند ، که باعث ناهمواری سطوح می شود. در این حالت نیز از کفسابی استفاده می کنیم. سنگسابی در واقع عملیاتی مشابه کفسابی است با این تفاوت که بر روی سنگ انجام می شود و باعث زیبا تر شدن و براق شدن بیش تر سنگ می شود. سنگسابی نیز وقتی استفاده می شود که سطوح ، یکدستی خود را از دست داده یا کثیف شده اند.



from Frage.de - dein Frageportal - Neue Fragen und Antworten https://ift.tt/2HLgM3w
via Earn Money

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen